Syster och systerdotter hemma på besök.😊.

Imorse åkte jag och hämtade Tessan och Ester vid tåget. När vi kom hem blev det en fika och Signe fick öppna sina presenter en dag tidigare. Tack tack sa hon när hon fick dom. Muggen var helt klart favoriten och så säger hon aaaahh efter varje gång hon druckit, Haha. På eftermiddagen kom gammelmormor på besök. Tessan skulle hjälpa henne att komma igång med Facebook på sin nya I-pad😊. Egentligen skulle vi på föräldragrupp idag men jag hade fattat fel på tiden så det blev inget😢. 
Signe har varit rätt mycket att hantera idag så nu är det skönt att pappa är hemma. De är uppe och tar en tupplur nu. Hon vill vara med mig hela hela tiden. Inte leka själv eller med sina leksaker, inte sitta i sin stol. Står jag och lagar mat eller nåt i köket så står hon och rycker i byxbenet. Älskar henne över allt annat  förstås men ibland blir hon mycket att hantera man blir liksom mentalt slut efter en hel dag. 













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0