Hej hej det var längesen.

Ursäkta att jag lyst med min frånvaro här i några dagar, har haft fullt upp med jobb, barn och hushållsysslor :). 
Kändes helt okej att komma tillbaka från semestern. De flesta på jobbet kom tillbaka efter semester så då känns det ju mycket bättre att komma igång igen :). 

Från det ena till det andra så har 
Signe de senaste tre nätterna inte ätit nån välling och sovit natten igenom👍👍😊. Hon har fått en flaska innan hon somnat men sen inget mer. Hoppas det håller i sig denna gång. Vore prefekt nu tills hon börjar på dagis. 
Hon har även lärt sig säga glass, ost och äpple denna vecka, det ni😉😜. Är så roligt att det bara kommer fler ord hela tiden.:) 
Signe var hos mamma och Mauri å hälsade på idag på eftermiddagen/ kvällen så jag passade på att baka kakor till helgen. Vi ska fira min mormors 75 årsdag på lör,  en liten överraskning så hoppas ej hon läser😉, Tessan å Ester kommer imorgon, sen kommer kusinerna från Uddevalla på lör.
På lör kväll ska även jag å Henke på 30 års galej så det blir fullt ös. 

Var i valet och kvalet ikväll om jag skulle ta en löprunda eller ej men jag gav mig ialla fall ut vid 21 tiden. Det var verkligen jätteskönt, äntligen lite svalt. Blev 7,5 km.  Träffade förresten en kund när jag var ute, var lite roligt för vi pratade tidigare idag om att jag brukar springa, och så sprang jag på henne när hon var ute å knallade med sin rullator på kvällskvisten:) 








Styr å ställer på mammas jobb :)




Fick hemodlade tomater av mina kunder. Förra gången blev det en gurka, gulliga de är :) 




Kladdkaka med kokostosca. Sjukt gott. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0