Sista semesterdagen đŸ˜Ș😉

Imorse vaknade jag att telefonen ringde vid 8, trodde dĂ„ att det var en kund, yrvaken som jag var men sen visade det  sig vara en kille som hoppar in Ă„ jobbar hos oss ibland och bryter pĂ„ amerikanska haha. Efter samtalet vaknade Signe sĂ„ det blev smoothie till hela familjen och sen en löprunda för mig men uj vad varmt det var trots att klockan bara var 9. 
lunch i statsparken med Elin blev det sedan, Marcus tittade ocksĂ„ förbi, det blev pizza för hela slanten😊. 
PĂ„ eftermiddagen har vi varit nere vid badplatsen, mamma och Mauri överraskade med att komma dit, de har varit ute och seglat nĂ„gra dagar med Mauris bror och hans familj. Vi blev kaver dĂ€rnere till klockan 18 för det var sĂ„ varmt men sen var vi tvungna att ge lillskruttan lite mat sĂ„ vi gick upp. 
Denna vecka har vi verkligen tagit dagarna som de kommer och inte planerat nĂ„t eftersom det varit sĂ„ varmt. Hade tĂ€nkt jag skulle hinna trĂ€ffa massa kompisar under semestern som jag inte trĂ€ffat pĂ„ lĂ€nge men det har inte blivit sĂ„ mycket av tyvĂ€rr. 
Nu sitter vi ute trĂ€dgĂ„rden och har precis Ă€tit grillat, Signe sover :) 






Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0