Första jobbveckan snart avklarad.

Snart är första jobbveckan slut å jag tycker det har gått bra och att veckan gått fort. Har ju hunnit träffa Signe innan jobbet och på nån lunch så det känns bra. Tycker Henke har sköt sig bra med både Signe och hemmet. Har sett helt okej ut hemma när jag kommit från jobbet sen har han storhandlat och hängt tvätt, vad mer kan man begära av dom små liven😉. 
Kändes dock lite tråkigt häromdagen när jag såg massa tjejer från mammagruppen ute å gå som förmodligen var påväg till lokstallarna. Kommer verkligen sakna mammaträffarna och mina och Sofias promenader men men thats life. Nu blir det Lyxfällan och sen Plus. 


Liten tjej på köksö. 



Var tvungen att ta kort på middagen för jag tyckte det såg så fint ut där i formen och gott var det också😉. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0