Kan inte annat än att älska den här prylen😀



Min hackare och vispare från tupperware är verkligen kanon. Idag skulle jag göra laxburgare med coleslaw så då gjorde jag först en majonäs genom att sätta i vispen, sen la jag i en äggula och sen hällde jag olja i den lilla pipen, olja rinner långsamt ner då så det blir till majonäs när man vispar. Sen hade jag i lite créme fraiche och kryddor sen bytte jag till knivarna och hade i lök, vitkål, äpple, morrot och dil sen vart det en perfekt coleslaw.😀. 
Efter det la jag i laxbitar och lite annat så blev det en perfekt laxfärs. 
Skönt att slippa massa extra disk är det också. 

Min vän Lovisa säljer tupperware så är ni intresseade är det bara att höra av sig. 








Kommentarer
Lovisa

Bra att du gillar den 😃

2014-03-11 @ 18:13:56
URL: http://lovisarengman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0