Lördag.

Idag har Signe varit hos farmor och hälsat på. Jag passade därför på att ta mig ett gympass med Sara på förmiddagen och sen har jag städat å bakat på eftermiddagen, har även lyckats få in 2 avsnitt av greys anatomy mitt i allt städande.😀. Åkte ut till Hulta vid 16 och då tog jag, Bitte och Signe en promenad i det fina vädret, blåsigt var det dock tyvärr. 
När jag och Signe kom hem blev det ett bad och lite bus sen var det dags för mat och sedan läggning. 
Henke är iväg å kollar på fotboll med lite grabbar så jag unnade mig hemgjord pizza a la Sofie😃. Ska se nån film tänkte jag och lägga mig tidigt, är såå trött. 

Trevlig lördag alla😘. 





Blivande vaktmästare kanske? Hon är iaf helt galen i nycklar. 


Kiiseee skrek Signe när hon kom hem och gick fram och klappade sixten😍. 


Kommentarer
Therese

Gööööörsnygga sockar juh! ;)

2014-03-17 @ 07:27:26
URL: http://traningsbloggen.shapemeup.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0