Spring i benen!:)

Började dagen med lite sovmorgon, mamma och Mauri var så snälla och tog Signe när hon vaknade vid 6.15 sen sov jag till 7.30. Stack iväg på en löprunda på direkten för jag kände att jag behövde röra på mig. 5,4 km blev det idag. Jobbigt var det men skönt när det var avklarat, fint väder var det också😃. 
Tessan, Peter och Ester sov hemma hos Peters mamma och vi i deras lägenhet så det kom hem vid 10-tiden. Vi var dock tvungna att åka strax därefter för Mauri hade jobb att göra sen är det ju skönt att komma hem skapligt på söndagar. 
Trevligt att träffa dom var det och jag hoppas de kommer hem och hälsar på snart. 
Signe sov bara 45 minuter på hela hemresan trots att hon var jättetrött, inte helt nöjd hela tiden men vi fick använda babblarna som nödraket när det var som värst😜. När vi kom hem somnade hon och sov 1,5 timme, under tiden passade jag på att tvätta båda bilarna😁. Det var välbehövligt kan jag lova. 




Tror Signe fick i sig av allas frukost idag +sin egen. Havregrynsgröt med banan, äggröra, fil med müsli, macka, juice, haha hon är inte bang för att smaka den där Signe. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0