Birthday girl😀

28:e maj idag och min födelsedag. Började dagen med en löprunda sen tog mamma Ă„ Mauri Signe medans jag sov en stund till innan frukosten serverades. 
Lite mulet idag med sÄ vi Äkte ner till köpcentret. Jag fick vÀlja en present frÄn mamma Ä Mauri sÄ det blev en hoodtröja frÄn adidas. Av Henke har jag tidigare fÄtt ett par shorts och av Tessan Ä Peter fick jag tvÄ klÀnningar. Ryktas Àven om att jag ska fÄ en pastamaskin
av mamma Ă„ Mauri nĂ€r vi kommer hem😀👍. 
PĂ„ stan kĂ€kade vi Ă€ven lunch :) Tessan Ă„ Peter hade Ă€ven fĂ„tt en skymt av blondinbella med familj, hon Ă€r tydligen ocksĂ„ hĂ€r pĂ„ semester. 
PĂ„ eftermiddagen tog Signe en lĂ„ng tupplur Ă„ efter det blev det poolen men det var inte sĂ„ skönt idag lite molnigt och blĂ„sigt. Signe ville ju bada sĂ„klart sĂ„ man fick ju stĂ€lla upp. 


Paella :)




Signe fick smaka lime men det var ingen hit. Hon fick springa till pappa för tröst. 


Mohito :)




Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0