Trevlig lördag :)

Gårdagen var jättetrevlig. Superskoj att träffa alla kusiner som jag inte sett på evigheter. Först när vi kom fram hade mormor ordnat med fika så mycket kakor var det :). 
På kvällen blev det grillning massa prat skratt och bus. Signe hade bara sovit 1 timme på hela dagen så hon stupade vid 18- tiden i sin resesäng. Senare på kvällen var grabbarna ute med stjärnkikaren och tittade. Det var en rejäl mojäng det där. 



Jag vet att jag ser sjukt läskig ut på bilden men jag tog den alla var gladast på :) 


Signe å sysslingen Bob badar fötterna. 


Kollar in sköldpaddorna. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0