Ebbas dop

Igår begav vi oss mot Vingåkers kyrka där lilla Ebba skulle döpas. Det var kul att få se kyrkan efter renovering det var så länge sedan jag var där. 
Efter dopet tog jag å Signe en sväng förbi min farmors grav innan vi åkte till Hulta där vi fikat skulle vara. 
Runt 40 personer tror jag vi var totalt trots det bara var "släkt". Tur att Tony och Lotta har ett stort vardagsrum :)
Det bjöds på smörgåstårta och fika och massa fina presenter fick Ebba.
Signe och Iris sprang runt å lekte, skrattade och jagade varandra :) det fick även ta en bad i bubbelbadkaret :).
Jag och Signe åkte hem vid 8 för då var hon jättetrött, Henke var kvar och åkte med Erik och Sofia hem. 





Vi hade ingen blomma med så farmor fick Signes fjärilshårspänne. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0