Överallt och ingenstans

Lyckades få busfröt att pröva julklänningen jag fyndade på loppis. Var dock inte lätt att få till en bild som hon far runt. 





Henke är förresten sjukskriven nu i 3 veckor, det var en spricka i handleden + att han i söndags natt blev illamående och spydde både i söndags och måndags. Var rädd att det var magsjuka men varken jag eller Signe har känt nåt så det måste varit nåt annat. 
Idag blev det trädgårdsjobb i Läppe För mig och Maria.  Var ganska skönt att vara ute i det fina vädret men oj så trött jag blev i ryggen. 

På eftermiddagen hat jag, Signe å Henke varit ute å lekt, badat och tittat på Pippi. När vi badade var hon helt galen, hon ställde sig upp för att kasta sig ner gång på gång så det skvätte över hela badrummet å sen sa hon roolit, roolit haha. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0