Sista dagen i Spanien.

Sista dagen spenderades på stranden. Vi hade tur å fick kanonväder, sol och 27-29 grader nånting. 
Efter beachen ville några av oss ta en sväng ner till la zenia boulevard igen så vi tog en promenad ner. Blev lite mer shopping för några och sen glass i stora lass. Linnea å jag kunde inte bara välja 2 sorter utan tog tre, fick som en hel hink haha. 
På kvällen blev det lite rosé på uteplatsen sen åkte vi ner till villa Martins centrum å käkade på en köttrestaurang där de har supergod mat. Vart trerätters för alla :) 
Måste säga att de varit helt otrolig mat denna vecka, vi har nästan bara ätit ute och allt har varit super ,  har varit ständigt mätt😜. Måste gått upp minst 1 kilo. 

Idag blev det hemresa, planet gick 11.10 men var försenat så vi kom iväg 11.45. Dock körde de in mycket tid och hade medvind så vi blev inte särskilt sena. 

När vi kom till k-Holm skyndade jag snabbt hem till min lilla ängel som jag saknat så mycket. 
De stod å väntade på mig hallen. Först blev hon lite blyg men sen fick jag pussar och kramar. Nu ska jag snart gå upp å lägga mig bredvid min lilla prinsessa å sova för natten, ska bli så mysigt. 






















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0