Hårdkörning.

När jag hämtade Signe på dagis idag satt hon å åt mellanmål hur glad som helst. Jätteglad blev hon när jag kom å jag fick både pussar och kramar. 
Fröknarna sa att det går superbra nu för Signe att det känns som att hon funnit sig tillrätta nu å leker mycket med de andra barnen, i början var hon lite mer blyg och observant. 

Ikväll har jag å Sandra varit på tabatan igen. Hade sjuk träningsvärk från i tisdags men körde ändå. I dag var det en kille som höll idet å det blev en ganska hårt pass. En av övningarna var att köra armhävningar i 20 sek 8 repetitioner. De sista tre repetitionerna var det knappt man kom upp kan jag säga😁😊. 


Bjuder på en Selfie från Tabatan 🙊. 
Antog att ingen annan ville bli fotad.  



Blev lyxmiddag för mig i Signe ikväll, korv och makaroner med ketchup :) fort gick det å göra iaf :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0