På eftermiddagen åkte jag å Signe till Vingåker medans Henke var i väg och spelade match.
Det blev ett besök hos Elin, Marcus och Ebba :) 
Först tog vi en fika sedan gick vi ut på en promenad och Signe fick gunga lite i lekparken.
När vi kom tillbaks beställde vi mat från Joans, blev en pizza för mig, beställde en till Henke med så han hade nåt käk när han kom hem. Vid 19 tiden åkte jag å Signe hem å då var hon jättetrött och somnade i bilen. 
Väl hemma insåg jag att jag påbörjat en deg till limpor igår. Den skulle stå 1 dygn så det var bara att dra igång med det, blir nog inte klart förens vid 23 tiden 😁😁. 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0