IgĂ„ng igen đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș

Idag pĂ„ morgonen begav jag mig till gymmet ihop med Sara. Det blev lite Crosstrainer och sen cirkeltrĂ€nig. Har inte varit pĂ„ gymmet pĂ„ hela sommaren sĂ„ kommer nog fĂ„ lite ont i morgon. Efter trĂ€ningen Ă„kte jag Ă„ lĂ€mnade Signe hos mamma Ă„ Mauri och lĂ„nade en firmabil sĂ„ jag och Henke kunde Ă„ka till tippen Ă„ slĂ€nga massa gammalt skit. Hela bilen var proppfull, ensamma pĂ„ tippen var vi inte heller, Gud sĂ„ mycket folk det var. 
PĂ„ eftermiddagen har jag slipat och oljat en del av bĂ€nkskivan i köket som hade blivit ful sen har jag slipat en annan gammal möbel som jag tĂ€nkte mĂ„la och anvĂ€nda som tv-bĂ€nk pĂ„ övervĂ„ningen. Helt slut var jag efter det kan jag sĂ€ga. 

IkvĂ€ll har vi varit hos mamma och Mauri, hans bror med familj var ocksĂ„ dĂ€r. Vi blev bjudna pĂ„ grillat med hemgjord bea. Signe Ă„t först lite av maten vi hade med , sen var hon tydligen hungrig igen och Ă„t lite pannbiff och sedan nĂ€r vi skulle Ă€ta ville hon smaka och sedan fick hon lite apelsin, haha förstĂ„r inte hur mycket hon kan fĂ„ i sig i den dĂ€r lilla kroppen ibland 😉😊😘. 
Signe var uppe till 20.30 ikvĂ€ll sĂ„ nu fĂ„r vi se om hon tĂ€nker ta sovmorgon imorn. 


Sammanbiten😁


Signe sitter hos memme Ă„ Ă€ter apelsin :) 


Trött gĂ€ng. 










Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0