Söndag

Blev sovmorgon till hela 7.15, idag det ni😉. 
Efter frukost Ă„kte Henke Ă„ Signe ut till Hulta sĂ„ jag har grejat lite hemma. Har börjat mĂ„la den dĂ€r möbeln pĂ„ övervĂ„ningen och sen har jag lagt ut lite grejor pĂ„ tradera, blandannat de dĂ€r kavatskorna jag köpte till Signe för de var lite smĂ„. De passar bra pĂ„ lĂ€ngden men kardborren gĂ„r upp för att fötterna Ă€r lite för breda, haha kĂ€nner igen det dĂ€r problemet har sjĂ€lv svĂ„rt med skor, fĂ„r ibland gĂ„ upp i storlek pĂ„ grund av bredden. 
Ska försöka hitta ett par i en storlek större pĂ„ tradera istĂ€llet. 

Var nĂ€stan sĂ„ jag fick hoppa in Ă„ jobba pĂ„ assistansen idag, en tjej blev sjuk Ă„ kunde inte jobba kvĂ€llen, ingen annan kunde heller, men tillslut var det en tjej som stĂ€llde upp sĂ„ det var bra. Ska försöka fĂ„ till en inskolning för mig sjĂ€lv dĂ€r sĂ„ jag kan hoppa in nĂ€r det krisar. Är arbetsledare dĂ€r Ă„ ringer in folk nĂ€r nĂ„n blir sjuk och sĂ„ men har inte jobbat sjĂ€lv dĂ€r pĂ„ jĂ€ttelĂ€nge sĂ„ det skulle vara bra. 

NĂ€r Henke Ă„ Signe kom hem klippte vi Ă€ppeltrĂ€det, snacka om vildvuxet det var. Signe ville till varje pris klĂ€ttra upp för stegen. 

Jaha det var den helgen det, slut innan den började kÀnns det som.
 Kram pĂ„ er! 






Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0