Vaknat på fel sida alldeles för tidigt.

Var en liten tjej som vaknade tidigt i morse, redan 5.30 skulle hon upp😁. 
Hon var lite smågrinig i morse och blev ledsen när vi kom till dagis. 
De hade fått lägga henne på förmiddagen innan lunch idag istället för hon var så trött. 
När jag kom till dagis för att hämta blev hon jätteglad hon ropade mamma och kom å gav mig en kram. hon verkade vara väldigt stolt hon pekade på mig inför fröknarna hela tiden å sa mamma, mamma sen sa hon mamma och ne, ne betyder alltså Signe, sötnöt😍. När vi kom hem lekte vi trädgården men hon var trött å grinig så vi la oss och Signe somnade och sov 30 min, när hon vaknade var hon jätteledsen och sur igen men efter 2 flaskor välling var hon glad igen och ville bada så det fick hon. 
Ikväll har vi käkat pizza som Signe också tyckte vad väldigt gott :). 
Nu tror jag Signe somnat däruppe så nu blir det vila...









Hjälper mamma att städa iklädd kavatskor och blöja :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0