Liten uppdate

Har inte haft så mycket tid att skriva denna vecka. Jobbat sen har Signe varit vaken till 20-21 nånting. 

I måndags var jag iväg till Mvc. Allt verkade bra. Hjärtljuden ligger lägre än med Signe, runt 126, Signe låg oftast runt 140-150. 
Magen är mindre nu än med Signe också. 

Igår var vi hos Sofia och Iris och hälsade på och idag har jag varit på smutsig flyttstäd och sedan har jag å Signe bakat pizza som vi bjöd Henke och Göran på. Göran kom förbi med ett släp så han och Henke kunde åka till tippen, skönt med en liten upprensning av massa skit i trädgården. 

Har förresten lyckats få barnvakt nu till Gurra och Annas bröllop. Tessan kommer hem från Gbg. Mamma å Mauri är i Spanien då. 
Blir väl inte så sent för min del men man vill ju gärna vara med på middagen. Signe ska förresten vara brudnäbb :) jättesöt klänning har de köpt. 
Vad mamma mu (jag) ska ha på mig är oklart. Har beställt en klänning men vet ej om den passar, sedan ska jag och Elin åka till Marieberg i helgen så får se om jag hittar något. Ska ju på Mauris 40-årsfest i maj också, mycket galej nu för tjockismorsan utan passande kläder😪. 


Signe också dega mamma 
Mumsig pizza och några bröd blev resultatet 



Blev bjuden på smoothie igår


Kram kram 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0