Lördag

Signe vaknade vid 7 imorse så det var skönt med lite sovmorgon. Efter frukost åkte jag iväg till maxi för lite veckohandling. 
Mamma, Mauri och Göran kom sedan för att hjälpa till med altanen :) vi började med att fika för jag och Signe hade gjort daimtårta :), supergod blev den. 
Medans killarna höll på med altanen började jag måla lastpallar, hittade även några kakelplattor i garaget som jag tänkte använda till bordet.
 Mamma gick på en promenad med Signe i vagnen för hon var trött men det tog typ 1,5 timme innan hon somnade. 

Jag blev också helt slut efter en stunds målning å gick och la mig en Stund. Vet inte om tröttheten beror på graviditeten eller att jag inte är helt frisk än men kan bli helt slut pang bom å vill sova. 

Till lunch blev det grillade hemgjorda hamburgare. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0