Gud ge mig sinnesro 😁😁😉

Snart en min ensamma vecka med barnen över, fullt upp har det varit minst sagt.
Signe har inte fĂ„tt den uppmĂ€rksamheten hon Ă€r van vid vilket har lett till en del trots, hon har hĂ€llt ut vatten Ă„ saft i bĂ„de soffa och pĂ„ golvet. IkvĂ€ll tog hon ett blĂ„klocka dessert glas som kostar drygt 200 kr frĂ„n skĂ„pet i drĂ€mde i golvet med flit. 

Idag har jag inte heller lyckats fĂ„ till hennes lunchvila eftersom Isak bara sovit 20 minuters snuttar. Samt att han inte gĂ„r att lĂ€gga ifrĂ„n sig inte ens för att gĂ„ pĂ„ taoletten. NappvĂ€grar gör han ocksĂ„ sĂ„ jag fĂ„r agera napp. Man kĂ€nner minst sagt otillrĂ€ckligt. 
Verkar som att han aldrig blir mĂ€tt heller lilla gubben. IgĂ„r ammade jag först sedan fick han Ă€ven en rejĂ€l skvĂ€tt ersĂ€ttning sedan ammade jag igen, han fĂ„r liksom aldrig nog. Som att utfordra en mindre vargunge😉. 
Vi kommer vĂ€l fĂ„ jobba livet ur oss i framtiden för att hĂ„lla han med kĂ€k. 

Isak sov iaf under kvÀllspromenaden men lagom som vi svÀngde ner pÄ vÄr gata sÄ var han vaken igen.

Underbara sommar :) 



Bjuder pĂ„ Goa leenden gör han iaf sĂ„ man smĂ€lter. 





Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0