Lite lugnare å gladare

Igår sov Isak i princip hela dagen. Helt chockad blev jag. 
I söndags kände jag att jag behövde ringa Bvc för att få råd då jag inte tycker han varit speciellt nöjd och så har det verkat som han har ont i magen. Förkyld är han också stackarn.  
Men när vi kom hem i söndags somnade han med nappen som han har börjat ta ordentligt nu äntligen. Detta har lett till att han äter mindre vilket jag antar lett till att han inte sväljer lika mycket luft alltså mindre magont 👏. Jag har blivit mer noggrann med hans magdroppar också. 
Så himla skönt att han tar nappen nu. Både igår och idag har han sovit mycket och ätit mycket mindre :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0