Lite träning pressade jag in mellan blöjbytena

På eftermiddagen fick Signe följa med farmor till Hulta så jag skulle få lite avlastning, så snälla föräldrar å svärföräldrar vi har alltså :) 
Isak sov så jag passade på att köra lite crosstrainer, men efter 10 min vaknade han så jag tog av mig träningsskorna och gick ner men då sov han igen så då passade jag på att köra lite benböj, mammamag träning som Tessan visat och knipövningar. 
Dessa knipövningar alltså, fan så tråkigt å segt det är. 





Kommentarer
Therese

Gött! Har du laddat hem appen MammaMage?

2015-08-13 @ 12:37:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0