Missnöjd

Ja Isak är ju tyvärr inte den mest nöjda av sig. Men har märkt att det verkar handla mycket om att han vill ha närhet hela tiden. 
På natten har jag honom bredvid mig sedan liggammar jag hela natten å då är han nöjd. Går absolut inte att bara lägga ner honom någonstans själv och att han är nöjd. 
Det som funkar är bilen och promenad med vagnen. 

Provade Tessans bärsjal  idag å den gillar han verkligen så jag ska försöka få tag på en sådan. När han får ligga nära är han som sagt oftast nöjd. 

Men som sagt är stor skillnad på honom och Signe när hon var bebis, hon var ju hur lätt och nöjd som helst. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0