Pulka med Laura eller Lora som Signe sĂ€ger 😂

Idag var Mauris bror och dotter pĂ„ besök, jisses sĂ„ söt den lilla tjejen Ă€r alltsĂ„. Blev iaf lite skidĂ„kning pĂ„ tomten för Signe sedan gick vi till sjukhusparken för lite pulkaĂ„kning. 
Har varit sĂ„ trött idag. Varje morgon nĂ€r man vaknar kĂ€nns det som att man kunde sovit 3 timmar till. Isak har börjat sova nĂ„got lĂ€ngre pĂ„ morgonen nu tack och lov,  men han vaknar fortfarande ett par ggr pĂ„ natten och jag har inte alltid superlĂ€tt att somna om, trots att jag Ă€r trött. 
Farmor hĂ€mtade iaf Signe pĂ„ eftermiddagen sĂ„ jag la mig en stund nĂ€r Isak sov. NĂ€r jag slumrat en stund kĂ€nde jag mig piggare sĂ„ jag drog av ett tabatapass. 








Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0