Liten sammanfattning

Har inte blivit av att skriva så mycket i veckan så jag tänkte sammanfatta lite. 
Chefen har legat sjuk i influensa så jag å Hanna har försökt sköta telefonen så gott det går mellan jobb men det har hittills gått bra. 
Igår drog Hanna med mig till Friskis då hennes träningspartner var sjuk :) så nu är mitt 3 kort slut😪. 
Igår var Lovisa här och hade tupperware demo, Amanda hade även med sig mina inköp/gåva från förra demon, en salladsburk och 2 flaskor. Den lilla ska Signe få å ha när vi går på gympa :) 







Signe fick vispa grädde i vispskålen. 





 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0