Måndag

Hade en ganska lugn dag på schemat idag. En tjej på jobbet är bortrest så jag hade hennes kunder. 
Hos en äldre herre blev jag bjuden på fika och sen var vi ute på promenad. När jag skulle gå hem skickade han med mig en påse godis också. När man är där en längre stund brukar han även bjuda på lunch😊. 
Efter jag ätit lunch åkte jag å mamma tull Friskis å tränade. Funderar på att köpa kort där men började med att köpa 3 prova på pass för 100 kr, köper jag sedan kort så drar de av 100 kr så det är ju bra. Tyckte det gick mycket bättre än förväntat att träna så det var kul. 
Ikväll har Cia och Tessan varit här på besök. Tessan följde med hem från Gbg igår då hon ska utföra några jobb åt just maid it. Idag var hon ute å filmade på en städning som ska användas som reklamfilm. 
Cia hade med sig presenter till både mig , Tessan, Signe och Ester😊. 
Jag fick ett spakit och Signe fick en plånbok med lite pengar, ett lipsyl och söta muffinsformar. :) 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0