Det går bra nu

Satte mig på knä framför TV:N för att sätta på en film åt Signe, sätter mig då på en stor glasbit som blir till tusen glasbitar. Detta gör inte jätteont men när jag tittar ner ser jag hur byxorna gått sönder och det rinner blod, inte så trevligt sår kan jag säga.  Blir nog ett ytterligare snyggt ärr. Som jag inte fått nog av det de senaste åren. 
Först bristningarna, sedan tre ärr på magen till efter titthålsoperation och sedan det här, sen har jag även några ärr efter mindre lyckade rakningar av benen.😁. Kunde vara värre jag vet! 




Barnplåster var det ända som fanns att tillgå. Har köpt till Signe men hittills är det bara jag som fått andvändning för dom. 
Signe var med å hjälpte till, hon sa mamma plåster, förlåt mamma. Haha fick säga att ne Signe det är inte du som gjort detta. Du behöver inte säga förlåt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0