Helg

Blev väckt kl 6 av en glad och pigg Signe. 
Vi låg kvar i sängen till 7 sen gick vi ner och väckte pappa. 
Efter frukost begav sig Henke till tåget för att åka iväg på nån slags bowlingturnering med posten. 
Jag och Signe åkte till farmor och hämtade längdskidor och sedan fick Signe stanna där medans jag åkte till Elin i Vingåker. Vi skulle nämligen ut till båsenberga och åka lite. Tyvärr började det snöa massa när vi skulle åka så det blev inte så många varv, dessutom var det lite enformigt att bara åka runt runt. Är bra att det verkar komma lite mer snö nu så det kanske finns lite fler spår att åka i sen. 
Efter skidturen åkte vi till Joans och köpte med oss mat som vi käkade hemma hos Elin och Marcus. 
Påvägen hem plockade jag upp Signe i Hulta så åkte vi vidare till mamma och Mauri där vi nu varit några timmar. 





Ebbis :) 


Ikväll har jag och Signe fikat med pippi och babblarna. Tänk vad annorlunda lördagskvällarna ser ut sen man fick barn 😊. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0