Spontan italiensk 7 rĂ€tters 😀

Idag skulle assistans grupperna bli bjudna pĂ„ italiensk meny och viner som Mauri fixar. Blev flera stycken som fick avboka i sista sekund sĂ„ jag stĂ€llde upp och kom med😉😊. Man Ă€r ju dum om man tackar nej till sĂ„ god mat liksom. Jag och Signe skulle dessutom vara sjĂ€lva pĂ„ kvĂ€llen sĂ„ det passade bra. Jag la Signe i mamma och Mauris sĂ€ng vid 19.30 sen sov hon tills det var dags för oss att Ă„ka. Var synd att jag inte fick smaka alla goda viner, var ju gravid förra gĂ„ngen vi hade denna middag/vinprovning ocksĂ„. Fick ialla fall Ă€ta risotton gjord pĂ„ Amarone vin. 








Fixarfrasse :) 


Myser med Ningning i soffan 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0