Fastklistrad

Alltså den här lilla killen sitter verkligen fastklistrad vid bröstet. Idag åkte vi bort till mamma å då fick han mat där, ammade säkert i 40 min eller nåt sedan åkte vi till ingvsldstorp å då fick han suga på mitt finger i bilen för att han skulle lugna ner sig. 
Väl framme i ingvsldstorp fick jag gå runt i butiken å amma, när vi sedan kom tillbaka till stan fick han mat å somnade, sedan vaknade han efter kanske 10 min, fick mat å somnade, vaknade efter ca 1 timme, fick mat, därefter har vi försökt med napp han ej velat ha å sedan har jag ammat till å från fram tills nu. 

Inatt har jag sovit sittande med honom vid bröstet😁. 

Är livrädd för hur det ska bli när Henke börjar jobba å jag har två stycken att ta hand om  å ska amma 20 timmar per dygn. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0