Kusinmys

Idag kom familjen Borgelöv från Göteborg. 
Mamma hämtade dom vid tåget vid lunch sedan åkte vi hit och åt mat. 
På eftermiddagen gick vi ner till badet och matade ankorna och tjejerna lekte å badade lite. 

Kaffebryggaren pajade så lägligt idag så fick bege mig till Elgiganten å köpa en ny. Slog till på en moccamaster. När jag kom tillbaka upptäckte jag dock att jag fått fel sort som var mindre än den vi skulle ha. så Henke fick åka tillbaka å byta. 


Ikväll har vi grillat och Signe å Ester har härjat runt. Hoppat studsmatta, badat i poolen å kollat på film. 
Nu har de större tjejerna deckat för kvällen å de små bara äter och äter. Isak har gjort framsteg med nappen nu iaf men man kan väl inte säga att han älskarn. 

Var faktiskt mindre skillnad på dom än jag trodde. Men den stora skillnaden är huvud storlek och hull för det har Isak mer av. 


Signe fick glassformar av Tessan så vi mixade mango, banan och pressade i citron. Tjejerna tyckte det var jättegott. 












Nya bryggaren. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0