Uppdate

Har inte blivit så mycket skrivande sista tiden. Har varit mycket att stå i med två småttingar och allt matande. 
Idag på förmiddagen lyckades jag ta mig iväg till ica maxi för en storhandling iaf.  Fick mata Isak precis innan men det var knappt att han kunde klara sig tills jag kom tillbaka, lilla matvraket. 
Signe, Henke å Isak var i Hulta när jag handlade å sedan åkte jag ut dit när jag var klar. 

Efter lunch kom Victoria, Anders, Stella och Novali på besök. 
Isak fick en fin body å sen hade de med en bärsele till oss👍👍. Signe var lite blyg först men sedan lekte hon med tjejerna och var inte rädd så det var skönt. 

Har provat bärselen  å Isak var väl inte överförtjust, han försökte bara tutta där i haha😂. Men övning ger färdighet får vi hoppas. 

På eftermiddagen fick jag stress plantera alla blommorna jag köpte igår. Lyckades ha sönder ena av Signes blomlådor till lekstugan som jag köpt så nu har jag limmat ihop den men är osäker på om den kommer hålla. 

Ikväll kom mamma förbi. Hon lyckades få Isak att somna med napp å allt så då kunde jag passa på att röja här hemma och ta en dusch 😃. Blir så sjukt stressad över att ha massa saker som behöver göras här hemma så sitter man helt låst. 















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0