Födelsedagsfirande :)

Igår blev det lite firande av min födelsedag i efterskott, mormor, mamma, Mauri, Bitte och Göran kom hit :) 
Blev tårta, bullar och fina presenter till mig :). 
Har blivit sjukt mycket fika denna helg. 

Av Bitte och Göran fick jag fina rödvinsglas från Ittala essence, av mamma å Mauri fick jag tallrikar från bruka design och en sillkonskål som man gjorde popcorn i, av mormor fick jag skorna från Åkes, hade ju redan fått ett par av Henke men bestämde mig att behålla även detta par eftersom de är så sköna och jag är rätt duktig på att slita skor så kan det vara bra att ha 2 par. 😊. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0