Måndag.

Började dagen med att lämna en ledsen Signe på dagis. Måndagar är hon nästan alltid ledsen sen blir det bättre för varje dag. Personalen försäkrade mig om att hon inte brukar vara ledsen nån längre tid. 

Åkte sedan bort till jobbet en sväng å fixade lite saker och efter det ner en sväng på stan. Sen han jag bara hem och äta innan Signe skulle hämtas. Känns inte som att man hinner speciellt mycket de 4 timmarna hon är på dagis om man räknar in att man måste åka 10 min innan lämning och 10 min innan hämtning. 

Är ialla fall sista veckan hon går nu innan hon får sommarlov😘. 

Ikväll har mamma och Mauri varit här och lagat mat då de ej har något kök hemma. :) de har ICAs matkasse varannan vecka med recept för 4 så de bjöd oss på mat och ska så även göra imorgon.

Är själv sugen på att prova Linas barnkasse efter sommaren. Med 3 eller 5 middagar varnnan vecka. Kan var skönt när man har två barn. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0