Måndag

Lämnade Signe kl 8.30 på förskolan idag. Åkte sedan vidare mot en flyttstäd där Hilda var för att kolla av fönstren jag gjorde förra veckan, vart så stressigt sist så ville bara kolla av att de såg bra ut. Det regnade så jag såg inte i alla fall men jag hjälpte till att dammsuga och moppa lite golv. Åkte sedan till kontoret å kollade av telefon och tog några samtal. Internet fungerade dock inte så skrev på post it lappar å fick boka in på datorn hemma. 

När jag hämtat Signe på dagis 12.30 åkte vi hem å sov en stund båda två, grymt skönt :) 

Sedan begav vi oss mot Sofia med familj för fika och lek. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0