Torsdag

Efter jag lämnat Signe imorse åkte jag vidare till mig fd kund för att hjälpa dem med handling å tvätt. Hilda som brukar hjälpa dem är sjuk så då ställde jag upp :) 
Efter att jag handlat åt den åkte jag till ica maxi för att handla åt mig själv😁

När jag kom hem igen började jag förberedde lunch för att pappa å farfar skulle komma, blev färsk lax med färskpotatis 👌. Strax efter det kommit var det dags att hämta Signe så de fick hålla ställningarna här själva en stund. 
Signe var jättetrött när hon kom hem för att det var hennes sovtid men de var inte kvar så länge så hon fick lägga sig å sova sen, å jag med. 

På eftermiddagen har vi hängt på altanen i solen😃. Signe har badat, fick fylla på med massa hinkar varmvatten så det inte skulle bli så kallt . 

Till Signes stora glädje kom mamma å
Mauri förbi som varit i Spanien i nästan 2 veckor. 

Tog med sig mackan till
Förskolan 










Signe fick ny klänning från Spanien :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0