Vårskor

Liten beställning gjorde jag idag på ellos till Fröken. Tog denna gång färger som även ska kunna passa lillebror Axel/Isak/ Samuel. Haha inte bestämt namn än men dessa är förslagen. 
Om det nu är en pojke som sagt. 

Har ialla fall letat som en galning efter en fungerande rabattkod på ellos då de jag hittat inte gällt på varumärken som tex kavat och nike men fick äntligen tag på en som funkade så man fick 150 kr rabatt om man handlade för minst 450.

Signe har ju i princip  växt ur alla skor utom de jag köpte för någon vecka sedan så det var välbehövligt. 


Signe ska även få glänsa i ett par havaianas  i sommar, hittade dem på spartoo till superpris så jag kunde inte låta bli.
De Signe ska få är lila :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0