Födelsedag

Imorse kom Signe å väckte mig med paket. :) Grattis mamma sa hon och sedan sa hon, Signe är Trå år. 
Fick skorna som jag önskat mig som Henke fått mig att tro att han ej köpt. Ja bara nehe å nu är de slut på nätet å säkert i butik med😂. 

 Signe hittade det gömda paketet i lekstugan igår där Henke gömt det. Hörde hur hon börjar härja, paket, paket, Signes paket. Sedan var hon i full färd med att öppna det. Hann dock stoppa henne i sista stund :) 


Heltisk dag har det varit idag. Först var jag iväg å putsade fönster på en flyttstäd, fick problem med att öppna ett fönster som jag trodde jag hade förstört men som tur var ställde Martin på Malma fönsterputs upp och kom å fixade fönstret .

Väl tillbaka på kontoret var det massa folk som ringt å lämnat meddelande.  men jag å Hanna tog hälften var å ringde tillbaka till. 

Var på eftermiddagen tvungen att åka å storhandla på ica maxi. 

När jag å Signe väl kom hem ville grannbarnen komma hit å leka så de var här en stund. 

När Henke kom åkte vi till förskolan som hade lite öppet hus/vernissage ikväll. 

Efter det blev det mat i Stadsparken och därefter hem till mamma å Mauri som är bortresta för att kolla till katter, fixa jobbtvätt och lite sånt. 
Nu är jag trött vill jag lova😁😉. 

Imorgon blir det sista arbetsdagen förutom lite telefonjour på måndag.  Imorgon kommer Tessan från Göteborg  å henkes släktingar från Växjö och ska bo här i helgen då Anna och Gustav gifter sig :) 


Blommor från jobbtjejerna :) 

Present till mig själv från mig själv. Å nej ä, sitter inte fint nu men kommer förhoppningsvis att göra om ett par veckor. 

Blommor från okänd person som jag tror är henkes farmor. De låg utanför dörren när vi kom hem ikväll. 


Signe har avbildat mig på dagis 😂😍. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0