Fredag

Sista arbetsdagen idag 👍👍👍 kĂ€nns sĂ„ skönt :) 
Efter jobbet Ă„kte vi ut till Hulta dĂ€r bröllopsbestyren var i full gĂ„ng. Signe skulle Ă€ven fĂ„ trĂ€ffa Annas syskonbarn som hon ska gĂ„ brudnĂ€bb med Ă„ de verkade gilla varandra sĂ„ det var ju bra. Henke sa att hon Ă„ Matlida hade hĂ„llt varandra i handen😍. 
Jag Ă„kte vidare in mot stan för att hĂ€mta Tessan vid tĂ„get Ă„ svĂ€nga förbi jobbet för lite fix medans Henke och Signe var kvar i Hulta och Ă„t mat. 
För mig Ă„ Tessan blev det tacopaj :) 
Vid 20 tiden kom VĂ€xjö gĂ€nget. Tre flickor har de i Ă„ldrarna 11,9 och 6. Tror ni Signe tyckte det var kul. Hon Ă€r fortfarande vaken by the way och klockan Ă€r 22.30. 
Vi försökte lĂ€gga henne men dĂ„ blev hon jĂ€tte ledsen Ă„ sa inte sova. Eftersom hon Ă€ndĂ„ skött sig och varit glad sĂ„ kĂ€nde vi att hon fĂ„r vĂ€l vara vaken tills hon stupar dĂ„. 
SjĂ€lv har jag gĂ„tt och lagt mig medans Signe och Henke Ă€r nere. Godnatt mamma, gĂ„ upp nu mamma sa hon haha. 







Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0