Sliten

Signe sov ända tills 7.30 imorse.  När jag vaknade trodde jag hon å tessan gått ut eller nåt men de hade inte vaknat än. 
Efter frukost åkte vi ut till Hulta där städning efter gårdagens bröllop var i full gång. Vi stannade en stund sedan åkte vi in till stan för mat på McDonalds och sedan skulle Tessan åka med tåget hem till Göteborg. 
Jag, Henke och Signe kollapsade i sängen alla tre när vi kom tillbaka, väldigt skönt. 

Kvällen har dock inte varit lika rolig. Punka på en firmabil som vi fick åka och fixa sedan har en tjej på jobbet stukat handen stackarn. Så har ägnat hela kvällen åt att försök lösa morgondagens kunder men inte lyckats då jag varken får tag på personal eller kunder. 😪. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0