Valborg

Igår kväll var vi bjudna till Viktor och Sandra. Anders och Viktoria med familj och Danne och Maria var också där. Jag å Maria ska ha barn med 4 dagars mellanrum haha, lite sjukt. 
Blev ialla fall grillat och sedan gick vi å tittade på brasan nere i värmbol. 
När vi kom hem blev det marängswiss med jordgubbar och nougatsås som jag gjort :) 
Vid 21.30 tyckte jag det var hög tid för Signe att somna så jag tog en promenad med vagnen men hon somnade inte så hon och jag åkte hem. Vid 22.30 somnade hon. Förstår inte hur hon orakade vara uppe så sent å hon var inte ens gnällig. 
Ingen sovmorgon blev det för det idag, 06.45 vaknade hon. 














Tittar på babblarna hos Sandra 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0