En spontanare hem till familjen Karlsson/Hjelm

Igår på dopet frågade Viktor och Sandra  om vi ville komma över på kvällen å kolla på fotboll.
 Viktor å Henke är ju riktiga Liverpool fans. Jag har dock noll intresse men jag å Sandra brukar sitta å prata samt underhålla barnen😊. Vi köpta pizza och tjejerna lekte jättebra. De plockade fram leklera och massa formar å grejor.

 Isak sov mellan 18-20 och var sedan vaken till 22 och signe var vaken till strax efter 22 hon också. 
Då tror man ju att barnen ska sova bra och länge, men icke. Isak har vaknat kanske 10 ggr inatt å ville upp vid 05.20 Signe vaknade strax före 07. Vi sov alla i samma rum för första gången, vid 02.30 hade  Isak vaknat  hur många ggr som helst så jag gick jag å la mig i Signes rum. Henke hade för övrigt inte vaknat någon av de ggr Isak låtit, jag vaknar direkt trots öronproppar haha, måste vara en mammagrej eller så har Henke extremt bra sömn.😂. 

Vill de hålla honom Stina? du får hålla honom om du vill.😂. Stolt storasyster. 












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0