Jag behöver gå å lägga mig mamma, nu räcker det.

Idag kom familjen Borgelöv hit. Isak ska ju döpas imorgon. 
Mamma å jag var ute i lokalen i östra Vingåker å fixade i ordning lite på förmiddagen, sedan handlade vi grejor till lunch och Mauri hämtade dem vid tåget. Efter maten åkte jag och hämtade  Signe på dagis och sedan åkte vi hem. Hon blev jätteglad att Ester var här och de har lekt som tokar hela eftermiddagen. 
Vi undrade hur länge de skulle härda ut då ingen hade sovit på dagen och de verkligen kört gärnet hela eftermiddagen. 
Vid 19 tiden sa Signe, jag behöver gå å lägga mig nu mamma, sedan lästa vi en halv bok sen sa hon, ne nu räcker det, och somnade på två röda 😂
Ikväll har mamma och Mauri varit här och de hade med sig pizza. 

Kycklingsallad 

Målar 


Kvällspizza från Pappa ninmari 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0