Söndag

Fick sovmorgon till hela 6.40 imorse, skönt skönt. 
Vid lunch kom mamma och Mauri så vi bjöd på hemgjorda köttbullar. De hade med sig lite överbliven kladdkaka från dagen innan vi smaskade i oss också. 
Fick hjälp av Mauri att få upp lampan däruppe äntligen. Blir så trött, ska man behöva vara elektriker/snickare för att få upp en jäkla lampa. Den hade ingen kontakt när jag köpte den så det köpte jag å satte i, Mauri hjälpte mig sedan att kapa av sladden som var för lång. Sedan var själva lampkoppen för liten för att få plats med sladd och uttag så då fick Mauri plocka bort å koppla ihop sladdarna😁😁.
På eftermiddagen mötte vi upp familjen Einarsson/Roxström i lekparken för lite bus. 


Premiär i matstol och gapar stort när man får smaka banan. 






När vi kom hem från lekparken sa Signe. Min mamma heter Sofie, Iris mamma heter Sofia. Sofia är din kompis mamma. Ja och Iris är ju din kompis, ja det är hon 😍. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0