Busunge đŸ˜«

Skulle baka brysselkex idag vilket jag till och börja med misslyckades med. Degen bara föll isĂ€r. SĂ„ hade jag gjort dubbel sats ocksĂ„ som bara var att slĂ€nga. Men men ,nĂ€r jag tog en tugga av en misslyckad kaka sĂ„ upptĂ€cker jag att en okokt makaron ligger dĂ€r i. Tittar sedan i mjölpĂ„sen Ă„ ser att Signe hĂ€llt i makaroner dĂ€r vilket jag inte mĂ€rkt. Tur jag slĂ€ngde alla kakor dĂ„ 😂. Gjorde sedan en ny sats men de kakorna blev det fullaste jag sett. Men de smakade hyfsat ialla fall. FĂ„r se om jag bjuder pĂ„ dem pĂ„ dopet eller ej. 
Hittade Ă€ven en tortillas i vagnen. 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0