Söndag

I morse åkte jag ut till Hulta och hämtade Signe där hon spenderat natten. När jag kom ut var Signe, Bitte, Iris och Lotta borta hos Magda och fikade så jag åkte bort dit och blev bjuden på kaffe innan jag och Signe begav oss till stan. Vi åkte direkt bort till mamma och Mauri. Isak somnade och sov jättelänge så jag hann göra lönerna. Sedan kom Henke och mormor för vi skulle bli bjudna på skaldjurslunch allihop. Mycket gott var det. Blev även kladdkaka och glass innan vi begav oss till lekparken för lite bus. 




Hjälper till att baka/äta kladdkaka 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0