Ja vad säger man

Alltså vissa dagar vill man bara slita sitt hår. Har inte fått sitta ner många minuter denna eftermiddag. Söva barn, barn som vill bada, barn som slår sig, får tag i färg och pensel (för vuxna) och börja är måla med😩, vill ha välling etc.  När jag äntligen fått Isak att somna och Signe lekte på altanen tog jag fram en kvarg å skulle sätta mig  titta på något på datorn. Då kommer Signe, "jag vill se på Madicken mamma" sedan tittar hon på kvargen. "Får jag den av dig mamma? Tog en djup suck å sa sedan "jaa självklart "😂😂❤️❤️. 





Kommentarer
Anonym

Så är det att vara mamma. Barnen först.

2016-04-11 @ 19:52:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0