Lördagsmiddag

Igår kväll kom familjen Einarsson/Roxström till oss på middag :) Signe hade tjatat om Iris hela dagen, de har ju inte träffats på ett tag nu när vi varit sjuka. 
Isak som hade varit lite uttråkad å tjurig under dagen blev jätteglad när tjerna kom å väldigt underhållen verkade det som för han var hur nöjd som helst.😊. Vi åt fläskfilé med rödvinsås och potatisgratäng å efterrätten var chokladmousse med hallon och ett havreflarn i form av ett hjärta eftersom det är alla hjärtans dag idag :) 
Efteråt spelade vi med andra ord, jag å Sofia vann såklart💪😊. Tjejerna fick en varsin Tom och Jerry påse av Sofia som det smaskade i sig framför Lotta på Bråkmakargatan. 

Vad har du på ögat mamma sa Signe när jag sminkat mig, haha måste verkligen göra mig i ordning oftare hör jag 😂. 















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0