Dålig början bra slut

Dagen började inte bra. Henke kom och väckte mig vid 05.30 och sa att han hade feber så att jag fick gå upp med Isak. Upptäckte då också att telefonen var helt paj. Mamma fick ta barnen på förmiddagen så jag kunde jobba en stund. Henke är lite bättre nu men skulle nog få hjälp med barnen av Bitte imorgon. Var nere på dialect med min telefon men de kunde inte fixa den så som tur var hittade vi en till jobbtelefon efter mycket letande. Så kvällen slutade bra iallafall. Blev dock av med alla appar och många telefonnummer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0