En vecka som The boss till Ă€nda 😀

Denna vecka var chefen och Ă€ven Hanna ivĂ€g pĂ„ semester sĂ„ jag fick ta över rodret. Var riktigt mycket i mĂ„ndags och tisdags bĂ„de med jobb och samtal men annars har veckan rullat pĂ„ rĂ€tt fint. MĂ„nga flyttstĂ€dar har det varit eftersom det Ă€r slutet pĂ„ mĂ„naden. Meddelandena om vem som ringt har gĂ„tt till min telefon sedan har jag fĂ„tt ringa upp vid tillfĂ€lle. Allt som har med bokningar av nya kunder att göra tar mer tid Ă€n man tror. Är sĂ„ glad att ingen blivit sjuk och att personalen stĂ€ller upp för varann. Riktiga Ă€nglar vi har pĂ„ vĂ„rt jobb 😀.
Nu tar jag helg 😀👏.



Kommentarer
Anonym

Bra jobbat!
/Chefen

2016-07-29 @ 17:36:44


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0